Reacţii de la clienţii care au primit marfa comandată pe buychina.ro

Vă mulţumim pentru că aţi cumpărat prin intermediul nostru şi pentru că ne-aţi trimis reacţii după ce aţi primit pachetele! Aşteptăm în continuare cu mare plăcere testimoniale cu privire la produsele primite şi le vom posta pe blog (click aici pentru pagina respectivă).

De la cămăşi la echipamente industriale, de la biciclete şi până la pantofi de piele, de la suport magnetic pentru telefon mobil şi până la cinematograf 7D complet utilat, în aceste prime luni de funcţionare am intermediat sute de cereri de ofertă din partea voastră către producătorii din China. Extrem de multe s-au concretizat în comenzi, semn că aşteptările voastre privind preţul şi calitatea au fost satisfăcute de oferta primită.

Am observat că există anumite reţineri, plecând de la faptul că transportul durează mai mult decât mulţi au fost obişnuiţi când comandau de pe un site românesc, dar s-a înţeles că, totuşi, produsele vin din cealaltă partea a Pământului, aşa că nu pot ajunge în 2-3 zile. Am văzut că majoritatea dintre dumneavoastră au ales soluţiile mai ieftine de transport China Post – small package sau China post air dar am văzut că o parte au preferat şi rapiditatea celor de la TNT, 5-9 zile China – România este o durată excelentă, credem noi.

În acest interval ne-am făcut prieteni noi, discutând destul de des cu cei interesaţi de produsele www.tmall.com şi www.taobao.com la telefon sau pe mail/chat (telefon 0 731 310 316 / email clienti@buychina.ro), am descoperit anumite dificultăţi inerente pentru orice început, dar le-am depăşit şi rezultatele au început să se vadă. Sperăm ca ei să rămână în continuare alături de noi, speranţă întemeiată dacă luăm în calcul reacţiile pe care le-am primit după ce au primit comenzile.

Apropo de emailurile primite după sosirea pachetelor, am decis să le postăm pe blog, la rubrica „Reacţii primite de la clienţi”, pentru a fi văzute de toţi cei care doresc să îşi formeze o părere obiectivă cu privire la ce înseamnă să comanzi prin intermediul buychina.ro.

De aceea, vă rugăm mult să ne trimiteţi reacţiile dumneavoastră după ce primiţi produsele, oricât de scurte ar fi! Din ceea ce am constatat până acum, clienţii sunt interesaţi în principal de cum se desfăşoară procedura de primire şi de calitatea produselor, v-am fi foarte recunoscători dacă aţi spune câteva cuvinte şi pe aceste aspecte.

Încă o dată: vă mulţumim pentru colaborare şi aşteptăm reacţii!

Cum comandaţi de pe Taobao.com şi Tmall.com:

Despre site-ul Buychina.ro:

Modalităţile de transport pe Buychina.ro:

Sfat important privind transportul pe buychina.ro:

Posted on April 1, 2015, in Stiri and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

